نرده استیل برای راه پله های ساختمان

۶ بازديد

ویژگی های نرده استیل با سیم بوکسل 

نرده های استیل با سیم بوکسل ویژگی های منحصر به فردی می باشند که شما را مجاب می کنند تا  نرده های محل زندگی خود را توسط این نرده های استیل با سیم بوکسل شخصی سازی کنید و از نمای لوکسی که میسازید لذت کامل را ببرید .

ویژگی های نرده استیل باسیم بوکسل 

از ویژگی های نرده استیل با سیم بوکسل می توان به استحکام فوق العاده آن و علاوه بر این صرفه جویی در وقت در هزینه و مدرنیته شدن محل عبور و مرور محل کار یا زندگی شما نام برد . قدرت بالای این نرده های استیل به کمک سیم بوکسل ها این محصول را به یک محصول ایمن و همه چیز تمام تبدیل نموده است
.

طراحی مدرن راه پله ها 

شما با استفاده از این نرده های استیل نمایی بسیار مردن را به فضای مورد نظر خود بدهید و به نوعی فضایی لوکس برای مخاطبین خود قرار دهید . هم چنین راه پله های قدیمی دیگر نمای زیبای خود را از دست داده اند و برای بروز شدن محل مورد نظر و دادن بعد جدید به فضای خود این کار را حتما انجام بدهید و نسبت به اجرا و تعمیر این بخش با این نرده های زیبا و ایمن اقدام کنید .

معرفی انواع نرده راه پله و نرده باغ

۸ بازديد

نرده های باغ یکی از لوازم جانبی خانه هستند که مزایای زیادی را به همراه دارند. و این است که علاوه بر محدود کردن نمای بیرونی، امنیت را افزایش می دهند، به عنوان یک عنصر تزئینی عمل می کنند و در عین حال نه تنها مانع عبور از بیرون می شوند، بلکه می توانند از فرار حیوانات نیز جلوگیری کنند.

طیف گسترده‌ای از مدل‌ها برای انتخاب وجود دارد، اما برای آسان‌تر کردن جستجو، انتخابی را به‌عنوان راهنما با برخی از بهترین نرده‌ها برای باغ یا تراس انتخاب کرده‌ایم. اینها چهار گزینه موجود درگروه یونیک  هستند که به راحتی نصب می شوند و با قیمت های بسیار مقرون به صرفه به فروش می رسند. آنها را کشف کنید!

 

حصار برای باغ یا تراس 

این حصاری برای باغ است که به دلیل رنگ سبز آن با پوششی مات، ظریف و پیچیده، بسیار آسان با انواع دکوراسیون سازگار است. ابعاد کلی آن 20*1.5*128 سانتی متر و عرض میله های آن دو سانتی متر است.

 

طراحی قابل توسعه

این حصار باغ دارای طراحی قابل افزایش است، بنابراین به راحتی نصب می شود و در عین حال می توان آن را به راحتی جمع کرد و در صورت عدم استفاده نگهداری کرد.
 

مجموعه حصار باغ ریلکس دیز

این قطعه مجهز به شش حصار باغ است که به طول چهار متر و ارتفاع 30 سانتی متر طراحی شده است که برای جدا کردن محصولات یا گیاهان در باغ سبزیجات ایده آل است.

هر پانل حصار دارای سه پایه در پایه خود است تا آنها را به طور ایمن و پایدار به زمین ثابت کند. آنها از پلاستیک مقاوم و ضد آب، به رنگ مشکی ساخته شده اند که برای مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی مختلف در خارج از منزل عالی است.

 

طراحی تزئینی

این یک گزینه تزئینی است، زیرا آنها برای مسدود کردن راه نیستند، بلکه برای محدود کردن محوطه باغ و در عین حال به لطف طرح های شیک خود یک لمس تزئینی اضافه می کنند.
 

حصار باغ یا تراس 

مانع چوبی بسیار بزرگ قابل گسترش برای تراس یا باغ، با طول قابل تنظیم از 2.3 سانتی متر تا 60 سانتی متر بسته به نیاز. ابعاد کلی آن 25 × 2300 × 830 میلی متر است و با چوب مقاوم ساخته شده است که به دکوراسیون خانه حس روستایی می بخشد.

به لطف دهانه آکاردئونی بسیار ساده اش، به سرعت و به راحتی در هر مکانی نصب می شود. علاوه بر این، با انواع درب ها یا پله ها سازگار است.

منبع : گروه یونیک

نرده شیشه ای و راه پله شیشه ای

۶ بازديد
نرده ها و راه پله های شیشه ای نقش بسزایی را در پیرامون ما یافا می کند امروزه نقش و عملکرد نرده های شیشه ای خیلی بیش تر درک می شود و بیش تر می توان به مزایای آن هم چون از دست ندادن فضای مورد نظر خارج از نور و زیبایی پی برد . 

حصار شیشه ای روز به روز محبوب تر می شود، احتمالاً به دلیل تابستان های گرمتر ما و محبوبیت روزافزون استخرها.

نرده شیشه ای یکی دیگر از کاربردهای نرده شیشه ای است که در ساختمان های جدید و همچنین پروژه های نوسازی بیشتر و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. حصار شیشه ای از شیشه سخت ساخته شده است که در پایه نگه داشته می شود و اغلب با یک نرده در اطراف بالای شیشه نرده نگه داشته می شود.

نرده شیشه ای بدون قاب

انواع نرده شیشه ای

مانند نرده‌های شیشه‌ای ما، نرده‌های شیشه‌ای می‌تواند  کاملاً بدون قاب ،  نیمه‌فریم  باشد و همچنین  مدل اصلی نرده‌بندی ما  با نرده‌ای گرد سنتی یا  نرده شیشه‌ای مدرن‌تر ما باشد.

موارد استفاده برای نرده شیشه ای ما

نرده شیشه ای برای استخر

استخر نرده شیشه ای

نرده شیشه ای اطراف استخرها اخیراً مورد توجه قرار گرفته است. بسیاری سیستم‌های کاملاً بدون قاب ما را ترجیح می‌دهند، زیرا بهترین دید را به استخر می‌دهد و در عین حال فاکتور ایمنی مورد نیاز قانونی را نیز فراهم می‌کند.

صاحبان خانه هایی که پوشش شیشه ای خود تمیز شونده ما را انتخاب می کنند متوجه می شوند که حصار استخر تقریباً نامرئی خواهد بود و به طرز شگفت انگیزی تمیز می شود.

نرده های حریم خصوصی

حصار شیشه ای صفحه نمایش حریم خصوصی

در دنیای امروزی، اغلب می‌توان در بالکن با همسایه‌ای که ممکن است دوست نداشته باشد در هنگام نوشیدن قهوه صبحگاهی با لباس خواب، بالکن مشترک داشته باشد. به همین دلیل، می‌توانیم مانع را مسدود کنیم تا نور وارد شود، اما حریم خصوصی شما را به خطر نیندازیم.

حصارهای حریم خصوصی مات شده بین خانه‌ها می‌توانند هنگام حضور در باغ یا روی عرشه‌های اطراف خانه، از چشمان کنجکاو محافظت کنند.

نرده شیشه ای برای عرشه و بالکن

نرده نرده شیشه ای

بسیاری به جای یک مانع چوبی سنتی در لبه بالکن یا عرشه، نرده‌های شیشه‌ای زیبایی و تقریباً بدون نیاز به تعمیر و نگهداری را انتخاب می‌کنند که سیستم بالکن ارائه می‌دهد.

لوازم جانبی نرده شیشه ای

ما دروازه‌ها و درب‌های شیشه‌ای قفل‌شونده را ارائه می‌دهیم که در اطراف استخرها محبوبیت خاصی دارند و دوباره ایمنی و زیبایی را با اضافه شدن راحتی فراهم می‌کنند.

منبع : گروه یونیک