بهترین چسب اکستنشن مژه

۵ بازديد

چسب اکستنشن مژه چیست 

چسب اکستنشن مژه نقش رابط برای چسبیدن اکستنشن به تارهای اصلی مژه شما را بر عهده دارد. برای چسبیدن تارهای مژه شما به اکستنشن مژهاکستنشن کار ، قسمت پایین فیبر اکستنشن مژه را حدود دو یا سه میلی‌متر در چسب مژه فرو می‌کنند، قبل از اینکه آن ها را روی مژه‌های طبیعی ثابت کنند.

نکات مهم در مورد چسب مژه

چسب مژه نامرغوب باعث ریزش مژه ها میشود 

چسبی که برای اکستنشن استفاده شده و تا زمانی دوام خواهد داشت که مژه اصلی شما نروییده باشد .

اگر قبل از رویش مجدد مژه شما ، اکستنشن ها شروع به ریزش کنند پس حتما مشکلی در فرایند نصب آن وجود داشته است

چسبی مناسب شماست  که حساسیت و بیماری ایجاد نکند .

چسب اکستنشن مژه در رنگ سیاه و بی رنگ در بازار موجود است برخی از چسب های اکستنشن مژه برای چشمان حساس و یا آلرژیک طراحی شده اند

و دوام آن بین ۱ تا ۳ هفته است و به آرامی ( ۱۰-۲۰ ثانیه ) خشک می شود .

چسب های دیگر معمولا به مدت حداکثر ۶ هفته دوام دارد چسب مژه فقط خشک نمی شود

بلکه به جزئی از مژه تبدیل می شود و در مجاورت هوای طبیعی رطوبت خودرا از دست نمی دهد از اکستشن کار مژه و آرایشگرتان بخواهید .

از چسب های استاندارد و با کیفیت بالا استفاده می کند . به هر سالنی که مراجعه می کنید

آرایشگر موظف است که برند چسب مژه را به شما معرفی کند و شما هم تنها بعد از اینکه از کیفیت آن مطمئن شدید اقدام به اکستنشن و کاشت مژه کنید .

معرفی بهترین مارک چسب مژه

اضافه کردن مزه کاری بسیار حساس و ظریف است و استفاده از چسب های با کیفیت و ضد آلرژی می تواند نمایی طبیعی به چشمان شما بخشد .

چسب مژه دلوکس دارای ماندگاری بسیار مناسب بوده و بدون ایجاد ریزش و سنگینی بر روی مژه های اصلی ،

مژه اکستنشن را برای مدت طولانی ثابت نگه می دارد مارک چسب مژه DLUX با کیفیت بالا و محصول کشور کره میباشد .

سایر محصولات و مارک حسب مره دلوکس مطابق با استانداردهای ۲۰۱۵ : ۱۴۰۰۱ ISOO ۹۰۰۱ : ۲۰۱۵ / ISOO  تولید می شود و به طور کامل

از سوی دولت برای تطابق با کیفیت درج شده آزمایش میگردد . چسب های پیشرفته شرکت دولکس بهترین انتخاب مارک چسب مژه می باشد .

گندم زار چشم هاتو خشگل بکار 

اضافه کردن مژه کاری بسیار حساس و ظریف است و استفاده از چسب های با کیفیت و ضد آلرژی می تواند نمایی طبیعی به چشمان شما بخشد .

چسب مژه دلوکس دارای ماندگاری بسیار مناسب بوده و بدون ایجاد ریزش و سنگینی بر روی مژه های اصلی ،

مژه اکستنشن را برای مدت طولانی ثابت نگه می دارد مارک چسب مژه DLUX با کیفیت بالا و محصول کشور کره میباشد .

سایر محصولات و مارک حسب مره دلوکس مطابق با استانداردهای ۲۰۱۵ : ۱۴۰۰۱ ISOO ۹۰۰۱ : ۲۰۱۵ /ISOO تولید می شود و به طور کامل

از سوی دولت برای تطابق با کیفیت درج شده آزمایش میگردد . چسب های پیشرفته شرکت دولکس بهترین انتخاب مارک چسب مژه می باشد .

چسبی بخرید که فاقد گاز سیانو اکریلات باشد 

از مواردی که می تواند موجب قرمزی چشم . سوزش و حساسیت در چشم شود وجود گاز سیانو آکریلات باشد . این ماده باعث ایجاد حساسیت شده و
باعث ریزش مژه ها می شود . در چسب اکستنشن مژه دلوکس این ماده وجود نداشته و شما می توانید بدون حساسیت و قرمزی اکستنشن خود را انجام دهید .

ویزگی های  چسب اکستنشن مژه دلوکس
چسب اکستنشن مژه

این درپوش نازل بطری چسب مژه می تواند به عنوان یک وسیله جانبی خوب عمل کند تا چسب را در این بطری چسب در مواقعی که از آن استفاده نمی کنید محکم کنید.
نوک دهان پلاگین بطری مژه در اندازه معقولی طراحی شده است که برای دهانه بطری 10 میلی متر/ 0.39 اینچ مناسب است تا به طور موثر با مشکل درپوش های نازل از بین برود.
آنها همچنین می توانند برای چسب ، بطری های رنگ و بطری های رنگی استفاده شوند
شاخه های بطری چسب مژه مجهز به روکش بطری چسب است که می تواند بطری چسب را به خوبی بپوشاند تا از پخش شدن چسب جلوگیری شود.
ابزارهای اکستنشن مژه از مواد پلاستیکی ساخته شده اند که برای استفاده طولانی مدت قابل اعتماد ، محکم و با دوام هستند و
هنگام استفاده زنگ زدن یا شکستن آنها آسان نخواهد بود. سطح صاف آنها راحت لمس می شود و به دستان شما آسیبی نمی رساند.

لوله های آب ماشین 206

۵ بازديد

شیلنگ پلیمری 206 تیپ 2 / تیپ 5 / رانا

شیلنگ پلیمری 206 تیپ 2 و رانا نرسی کو ساخته شده طبقه بالاترین استانداردهای روز دنیا .
شیلنگ پلیمری 206 را می توانید برای مدل های تیپ 2 با موتور 1300 سی سی tu3  و 206 تیپ 5
با موتور 1600سی سی بهره ببرید .



لوله های هوا 

لوله های هوا در تعامل با هواکش موجب می شوند خودروی شما 
در شرایط دمایی بسیار نرمالی به سر ببنرند .
حالا تصور کنید این قطعات دچار نقصان شوند ، حتما این قطعه 
دچار آسیب به موتور شما شوند .
در ساخت این قطعه از تکنولوژی های روز دنیا استفاده شده است .

برای خرید قطعه به وبسایت زیر مراجعه نمایید :

https://nercico.com/

 

کابین دوش حمام چیست

۶ بازديد

کابین دوش چیست

کابین دوش حمام  شامل یک محفظه، سینی و خود سیستم دوش می باشد. با استفاده از ای محصول محیط حمام را از محیط بیرون حمام جدا کرده و یک فضای ویژه برای حمام شما آماده شده است تا با آرامش کامل بدون این که به نواحی اطراف حمام و محل زندگی شما آب بپاشد و موجب ایجاد پوسیدگی شود حمام کنید . کابین دوش یک فضای مناسب برای استحمام می باشد که برای هر خانه ای لازم می باشد . از ویژگی های این محصول می توان به ضد آب بودن و مقاوم در برابر حرارت و گرما اشاره کرد .

نکته ای که در مورد این محصول وجود دارد این است که مشکل پاشیدن آب به دیوار و هم چنین تخریب درب حمام جلوگیری می نماید و اجازه خارج شدن آب از محیط حمام را نمی دهد و از نظر بهداشتی نیز بسیار مفید و لازم برای خانه می باشد . توسط این کابین دیگر نیازی به تعویض کاشی حمامن نیز نخواهید شد زیرا این محصول کاملا عایق بندی شده می باشد و نمای بسیار زیباتری از کاشی را به شما می دهد .

ایمنی مناسب شیشه کابین دوش 

نکته ای که در مورد این محصول وجود دارد این است که شیشه به کار برده شده در این محصول به راحتی آسیب نمی بیند و به دلیل بالا بودن ضخامت شیشه های این کابین دوش شما از هر آسیبی در اما هستید . هم چنین شما می توانید با استفاده از این محصول در فضای استحمام خود صرفه جویی نمایید . البته اگر نیاز به فضاهای بزرگ برای استحمام دارید می توانیم به سفارش شما این کابین را شخصی سازی کنیم .

چرا کابین دوش حمام بخریم 

کابین دوش تنها ظاهری و افزایش لوکس بودن نیست . کابین دوش حمام در درجه اول برای نگهداری آسان حمام و ایمنی طراحی شده است. اصول طراحی حمام مستلزم وجود مناطق مرطوب و خشک مجزای حمام است تا از تجمع باکتری ها و کپک ها از رطوبت دائمی جلوگیری شود. از این رو یک پارتیشن شیشه ای حمام با جدا کردن قسمتی که در آن دوش می گیرید از بقیه حمام این مشکل را حل می کند. کابین دوش حمام احتمال خطر لغزنده را کاهش می دهد و حمام را ایمن می کند. امروزه فضا به گرانبهاترین کالا در شهرها تبدیل شده است و یک کابین دوش حمام به صرفه جویی در فضا کمک می کند.

1. سبک منحصر به فرد

هیچ چیز مانند یک کابین دوش شیشه ای ظرافت مدرن را نشان نمی دهد. تنوع گزینه های طراحی کابین دوش به شما کمک می کند تا مناسب برای هر سبک حمام را پیدا کنید. به جای شیشه شفاف، می توانید شیشه های مات یا رنگی را انتخاب کنید تا ظاهری منحصر به فرد به فضای حمام خود ببخشید. همچنین می‌توانید سخت‌افزار، مانند دستگیره‌ها یا قاب، را بر اساس سبک بقیه حمام خود سفارشی کنید. برای ظاهری فوق العاده شیک، حتی می توانید  محفظه های شیشه ای بدون قاب را انتخاب کنید . این محفظه ها توسط یک چارچوب قابل مشاهده پشتیبانی نمی شوند و بنابراین یک حس مینیمالیستی بی دردسر به حمام شما اضافه می کنند.

2. تطبیق پذیری بی بدیل

یک کابین دوش شیشه ای شیک، سبک و ظرافتی فوری به حمامی با هر شکل، اندازه و سبکی می بخشد. بر خلاف یک میله دوش که فقط در اندازه استاندارد خاصی عرضه می شود و بنابراین ممکن است برای حمام منحصر به فرد شما مناسب نباشد، محفظه ها را می توان بر اساس نیازهای شما سفارشی کرد. حتی اگر گوشه ای دارید که شکل نامنظم دارد، می توان یک کابین دوش شیشه ای متناسب با آن ساخت.

3. فضای موثر

امروزه با توجه به اینکه اکثر ما در آپارتمان زندگی می کنیم، استفاده هوشمندانه از فضا بسیار مهم است. حمام شما باید دارای ویژگی ها و محصولات مختلفی باشد، اما در عین حال، نمی تواند تنگ به نظر برسد. یک کابین دوش شیشه ای راه حلی عالی برای بزرگتر نشان دادن حمام شما در یک لحظه است. از آنجایی که واضح است، توهم تداوم در فضا را ایجاد می کند. از طرف دیگر، پرده حمام یا هر نوع محفظه دیگری باعث ایجاد شکستگی می شود که می تواند حمام شما را بسیار کوچکتر از آنچه هست نشان دهد.

منبع : https://uniqgp.ir/

 

تسمه دینام ماشین چه قدر عمر میکند

۵ بازديد

تسمه دینام را چگونه بررسی کنیم 

تسمه سرپانتین یک تسمه پیوسته منفرد است که برای هدایت چندین عملکرد وسیله نقلیه شما کار می کند. دینام را به حرکت در می آورد و همچنین پمپ فرمان، پمپ آب، کمپرسور تهویه مطبوع، پمپ هوا و غیره را نیرو می دهد.

این نام به دلیل ظاهر طولانی و پیچ در پیچ آن است و می تواند در کنار موتور قرار گیرد.

تسمه سرپانتین توسط میل لنگ به حرکت در می‌آید، که جزء موتور وسیله نقلیه شماست که حرکت بالا و پایین پیستون‌ها را به چرخش تغییر می‌دهد.

سایر تسمه های وسیله نقلیه شما

بسته به سن و مدل ماشین شما، تسمه دینام ممکن است تنها تسمه ای نباشد که اجزای مختلف وسیله نقلیه شما را هدایت می کند. اکثر خودروها همچنین دارای یک تسمه تایم هستند که با میل لنگ (و همچنین میل بادامک) کار می کند تا حرکت چرخشی میل لنگ را با کنترل میل بادامک دریچه های ورودی و خروجی هماهنگ کند.

این دو اغلب اشتباه گرفته می شوند، اما در جایی که تسمه مارپیچی بدون پوشش و آجدار است، تسمه تایم توسط یک پوشش پلاستیکی کوچک پوشانده شده است و ظاهر “دندانه ای” بیشتری دارد.

تسمه دینام آسیب دیده یا پاره شده

رانندگی با تسمه دینام آسیب دیده می تواند مضر باشد و آسیب جدی و پرهزینه ای به وسیله نقلیه شما وارد کند.

با تسمه دینام کارکرده، پمپ آب از کار می افتد و باعث داغ شدن بیش از حد وسیله نقلیه شما می شود. اجازه دادن به خودرو در حالت گرمای بیش از حد می تواند باعث مشکلات جدی مانند تاب برداشتن سر سیلندر، واشر سر دمیده شده، اجزای موتور ذوب شده و آسیب به سیستم اگزوز شود.

تسمه دینام آسیب دیده بر سیستم فرمان برق نیز تأثیر می گذارد، زیرا تسمه پمپ فرمان را به حرکت در می آورد. هدایت وسیله نقلیه شما بسیار دشوار خواهد شد.

از آنجایی که تسمه دینام را به حرکت در می آورد، لوازم جانبی الکتریکی، مانند باتری، دیگر کار نمی کنند . همه چیزهای الکتریکی، مانند رادیو، دمنده‌های هوا و چراغ‌ها، تا زمانی که شارژ باتری تمام نشود، به کار خود ادامه می‌دهند .

علائم خرابی تسمه دینام

صدای جیغ یا جیک از قسمت جلویی وسیله نقلیه شما به خوبی نشان می دهد که کمربند مارپیچ شما فرسوده یا فرسوده شده است. صدای سیلی یا ضربه زدن ممکن است نشانه سر خوردن یا شکستگی کمربند باشد.

جدا از صداهای عجیب و غریب، می توانید به راحتی از کمربند سرپانتین خود بازدید بصری انجام دهید تا وضعیت آن مشخص شود.

بررسی تسمه دینام

تسمه دینام یک تسمه بدون پوشش است که در کنار موتور قرار دارد . این یک کمربند بلند با سطح بیرونی صاف و سطح داخلی شیاردار یا “آجدار” است.

هنگامی که کمربند مارپیچ وسیله نقلیه خود را پیدا کردید، یک بازرسی بصری انجام دهید. به دنبال ترک، تکه های لاستیک از دست رفته، ساییدگی، جدا شدن دنده ها، سایش ناهموار دنده و دنده های آسیب دیده باشید.

کمربندهای سرپانتین جدید نرم با سطحی نمدی مانند در سمت آجدار هستند. با فرسودگی تسمه، لاستیک شروع به سفت شدن و ترک خوردن می کند. هنگامی که تسمه به طور کامل فرسوده شد، کش می شود و کشش را از دست می دهد که باعث می شود تسمه شروع به لیز خوردن کند.

به هر گونه ترک یا شکستگی روی تسمه توجه کنید. اینها ممکن است باعث شوند که کمربند سرپانتین به هم نخورد یا با مایع آلوده شود.

تعویض تسمه دینام

تسمه دینام وسیله نقلیه شما باید حداقل سالی یکبار بازرسی شود. در حالی که چکاپ بصری خود یک راه عالی برای پیگیری وضعیت کمربند است، یک مکانیک مجاز باید سالانه به آن نگاه کند.

در مناطقی که معاینه سالانه اجباری است و در استان هایی که نیاز به بازرسی خودروهای خارج از استان دارند، وضعیت تسمه سرپانتین بررسی می شود. اگر مشکلی در مورد تسمه سرپانتین وجود دارد، ممکن است مجبور شوید آن را تعمیر کنید تا بازرسی را پشت سر بگذارید.

تسمه دینام باید تا 5 سال یا 100000 کیلومتر دوام بیاورد. اگر وسیله نقلیه قدیمی یا مستعمل دارید، سوابق خدمات آن را بررسی کنید تا ببینید که آیا تسمه سرپانتین در گذشته تعویض شده است یا خیر.

منبع : https://frkpower.ir/

جلوگیری از واشر زدن موتور ماشین

۶ بازديد

قالپاق سوپاپ xu7 یکی از قطعات مهم در خودرو می باشد که نقش آب بندی را در موتور خودروی شما ایفا می کند . این محصول در واقع  نسخه ی فلزی درب سوپاپ می باشد که برای اولین بار در ایران توسط شرکت ایده پارت به ثبت رسیده است .

قالپاق سوپاپ از سری قطعاتی است که مشکل بسیاری از افراد را برای موتورهای پر خرج و پردردسر سری xu7 که سال هاست در ایران وجود دارد و بر روی خودروهای پژو ۴۰۵ پرشیا و سمند نصب بوده و دارای شتاب مناسبی می باشد اما یک سری نقص ها در این قطعه از همان ابتدای کار وجود داشته که توسط مهندسین شرکت ایده پارت و بر اثر سال تجربه بر طرف شده است .

 

ویژگی های درب سوپاپ فلزی

محصول درب سوپاپ فلزی در واقع  نسخه بهینه شده از درب سوپاپ سوپاپ معمولی xu7 می باشد که آب بندی مناسبی نداشت و موجب آسیب به موتور ماشین می شد .

اولین موردی که در این قطعه بهینه سازی شده است آب بندی مناسب این قطعه  می باشد  . ما در این قطعه توانستیم تمامی بخش های قطعه از جمله بخش های کناری ، کنج ها و نقاط تیزی که موجب عدم عملکرد مناسب در قطعه و ایجاد هوای یکنواخت شده را از بین ببریم .

در این بخش هوا به طور یکنواخت وارد موتور می شود و اصل توربولانس و متخلخل را در طراحی بهینه این قطعه نداریم .در واقع هیچ جریان بهم ریخته و نا آرامی در حین فرآیند هوارسانی و فیلتراسیون ایجاد نخواهد شد .

دومین موردی که حتما باید به آن اشاره کنیم بخش آب بندی درپوش روی قطعه  می باشد که پیچ ها از چهار بخش مختلف به صورت عمودی نیرو وارد می کنند و به صورت کاملا یکنواخت نیروی بستن پیچ ها توضیح شده تا هیچ هدر رفتی را در قطعه نداشته باشیم   و هیچ گونه افت گشتاوری را در زمان کار با خودرو نداریم و هر زمانی که فیلتر عوض می شود پیچ ها در حد امکان سفت می شوند و هیچ گونه بحث شل شدگی و دفورمگی و ایجاد گپ که موجب نشتی در قطعه می شود را نداریم و در این قطعه از بست جهت اتصال  درپوش به بدنه اصلی که باعث اطلاف انرژی در خودرو می شد .

قالپاق سوپاپ

نکته کلیدی درب سوپاپ فلزی

 

در بخش محفظه روغن مهندسین ما جوش کلی قطعه و قطعات جانبی را به طور کامل حذف نموده ایم و فقط یک جوش داریم که این بخش برای محفظه روغن می باشد که مانع از ترک برداشتن و نشتی قطعه می شود .

طراحی منحصر به فرد روغن و بخارات روغن

در طراحی روغن و بخارات روغن به دلیل این که ما یک جریان ورودی داریم و یک مکش خلا و محفظه برگشت داریم که بخارات حاصل از فعالیت روغن در موتور را خارج می کند برای فعالیت بهتر موتور و این محفظه حتما باید جریان هوای یکنواخت ارائه بدهد و مسیر ورودی آن باید به صورت کاملا یکنواخت حتما در آن هوا جریان یابد که در قالپاق سوپاپ فلزی ایده پارت این امر کاملا رعایت شده است .

نکته ای که در مورد طراحی محفظه روغن به آن توجه شده است این است که در این ناحیه نباید هیچ گونه دفورمگی در گوشه و لبه ایجاد شده باشد و در گوشه لبه باید به صورت کاملا صاف طراحی شده باشد تا بتواند جریان را به چرخش در بیارد و مسیر جریان را عوض نکند که این جریان مناسب در این قطعه توسط طراحی منحصر به فرد مهندسین ما انجام شده است . 

آب بندی متریال واشر سر سیلندر

و مهم ترین بخش این قطعه آب بندی قطعه بر روی سیلندر می باشد و کامپاند مناسب که در این در سیلندر استفاده شده است متشکل از سیلیکون می باشد و هم چنین به کار بردن am ضد روغن با متریال درجه ۱ و از بیرون لبه های قطعه ی کار را می گیرد .

و هم چنین بخش دوام و پایداری در این محصول مطرح می باشد که  این محصول از نیرو و فشاری که روغن و گرما و بر روی این قطعه می آورد می تواند به راحتی جلوگیری بکند .

قالپاق سوپاپ

 کارهایی که درب سوپاپ XU7 انجام می دهد 

 
  1. آب بندی فضای بالای سر سیلندر 
  2. نقش هوارسانی و فیلتراسیون هوا را انجام می دهد 
  3. جریان بخارات روغن ورودی و خروجی به منیفولد و هوای گرم را برای احتراق بهتر وارد منیفولد می کند 

تست هایی که بر روی این قطعه اجام می شود

در مرحله نهایی زمانی که قطعه تکمیل شد هم محفظه بخارات روغن و هم محفظه آب بندی روی سر سیلندر توسط دستگاه های تست نشتی که مجهز به سنسورهای خیلی دقیق هستند  تست انجام می شود و تک تک قطعات به شکل صد در صد تست می شوند و اگر قطعه ایراد داشته باشد اط سیستم خارج خواهد شد . 

مجموعه تست های آزمایشگاهی که بر روی قطعات ورودی انجام می شود 

  • تست های پیرسازی
  • تست های شوک حرارتی روی قطعات فلزی
  •   تست های خوردگی برای قطعات لاستیکی
  • تست های مانایی فشاری
  • آزمایش سیکل های آب و هوایی از منفی ۳۰ درجه تا مثبت ۱۴۰ درجه
  • تست ضربه و مقاومت های مکانیکی
  • تست نشتی با سنسورهای بسیار دقیق 

ایده پارت 

شرکت ایده پارت تولید کننده اصلی قطعات پلیمری در ایران می باشد . این شرکت برای قطعات خود دارای تاییدیه پژو سیتروئن فرانسه می باشد و دارای درجه کیفی فوق الهاده بالایی می باشد .
شرکت ایده پارت دارای گارانتی برای تمامی محصولات می باشد و تمامی قطعات خود را تست و بررسی تکی میکند . ایده پارت تامین کننده قطعات خودروسازان در بحث پلیمری نیز می باشد و بزرگترین تولید کننده قطعات پلیمری در ایران می باشد . هم چنین برای دریافت نمایدگی ایده می توانید از طریق سایت اقدام نمایید .

حل مشکلات رایج اره برقی

۴ بازديد

حل مشکلات رایج اره برقی

اره برقی یکی از کارآمدترین ابزارها اره برقی است. تعداد کمی دیگر می توانند چند صد تن چوب را با حداقل تلاش جابجا کنند. از قطع درختان گرفته تا خرد کردن هیزم و کنده کاری، یک اره برقی با کیفیت بالا بهترین دوست درختکاری است. هرکسی که با اره‌های برقی آشنایی داشته باشد، می‌داند که برای نگه‌داشتن آن‌ها در شرایط عالی، به تعمیر و نگهداری منظم نیاز دارند. به طور تصادفی از یک سرویس در اینجا و آنجا صرف نظر کنید، و هر اره برقی ممکن است شروع به ایجاد مشکل کند. به همین دلیل است که ما این راهنمای مفید را گردآوری کرده ایم. از تجربه مشکلات در آتش زدن موتور گرفته تا موتور اره برقی که به درستی دور نمی‌زند، سه ناحیه اصلی ممکن است مسئول باشند. برای اینکه در اسرع وقت به سر کار خود بازگردید، به رایج ترین مشکلات و نحوه رفع آنها می پردازیم.

موتورها برای کار کردن به این سه چیز نیاز دارند

از روشن نشدن موتور گرفته تا موتوری با عملکرد ضعیف، سه زمینه اساسی وجود دارد که ابتدا باید بررسی شوند تا موارد آسان حذف شوند. این مناطق با مؤلفه های اساسی مرتبط خود عبارتند از:

سوخت - کاربراتور، فیلتر سوخت، ترکیب سوخت، شیلنگ ها، لامپ پرایمر، تنفس

جرقه - شمع، واحد جرقه زنی، HT و سرب کوتاه، کلید توقف، فلایویل

هوا - فیلتر هوا، کاربراتور، منیفولد، صدا خفه کن، شیلنگ، تنفس

برای اینکه اره برقی به خوبی راه اندازی و کار کند، و همچنین قدرت، کارایی و قابلیت اطمینان یک اره برقی جدید را ارائه دهد، هر یک از این اجزا باید در وضعیت مناسبی قرار داشته باشند.

10 چک اساسی

  1. طناب استارت را بکشید تا ببینید آیا موتور واژگون می شود و آیا فشرده سازی کافی است یا خیر.
  2. سوخت را از نظر کیفیت و ترکیب صحیح بررسی کنید - توصیه می شود با مخلوط شناخته شده جایگزین کنید.
  3. فیلتر بنزین را برای انسداد بررسی کنید.
  4. پیکاپ منبع سوخت و شیلنگ را از نظر انسداد یا ترک از سن بررسی کنید.
  5. فیلتر هوا را برای انسداد بررسی کنید.
  6. بررسی کنید که تنظیمات کاربراتور درست است (از جمله تنظیم دور آرام).
  7. جرقه را بررسی کنید.
  8. الکترود شمع را از نظر سایش یا تجمع کربن بررسی کنید و شکاف را اصلاح کنید.
  9. صفحه جرقه گیر صدا خفه کن را بررسی کنید، در صورت نصب، شیلنگ ها، منیفولد و واشر پایه سیلندر را از نظر نشت بررسی کنید.
  10. اگر تراکم ناکافی به نظر می رسد، اگزوز را خارج کنید تا از وجود انسداد پیستون یا آسیب رینگ مطمئن شوید.
تصویر استفاده از اره برقی مشکلات جدول حل شده

بررسی تامین سوخت

معمولاً سه بررسی مربوط به سوخت وجود دارد که باید انجام دهید. اینها شامل بررسی خود ترکیب سوخت، بررسی انسداد یا خطوط ترک خورده و بررسی تنظیمات کاربراتور اره برقی است.

با خالی کردن مخزن سوخت و جایگزینی آن با یک ترکیب سوخت شناخته شده با کیفیت خوب شروع کنید. اگر اره برقی شما برای مدت طولانی با سوخت در باک ایستاده است، ممکن است آلوده باشد.

اگر متوجه شدید که فیلتر بنزین مسدود شده است، یک پاک کننده سیستم سوخت می تواند کمک کند. پاک کننده سیستم سوخت به باک سوخت اضافه می شود و برای چند ساعت باقی می ماند. سپس باید اره برقی را روشن کنید تا پاک کننده سیستم سوخت به طور مساوی در سراسر موتور توزیع شود. اگر انسداد وجود داشته باشد، این به رفع آنها کمک می کند.

فیلتر سوخت کمک می کند تا سوخت از مخزن سوخت به موتور وارد شود. به خط سوخت داخلی متصل می شود و از آلوده شدن سوخت، خرده چوب، روغن و کثیفی جلوگیری می کند. خط سوخت به کاربراتور متصل است که در نزدیکی دریچه گاز در عقب اره برقی شما قرار دارد. این خط سوخت را بررسی کنید تا مطمئن شوید که ترک خورده یا شکسته نیست، زیرا ممکن است با افزایش سن شکننده شوند.

از آنجایی که فیلتر بنزین به خط سوخت متصل است، باید کمی از خط سوخت را بیرون بکشید تا در معرض دید قرار گیرد. مراقب باشید خیلی محکم نکشید. اگر فیلتر بنزین آسیب دیده یا مسدود شده باشد، می توان آن را جدا کرد و با فیلتر جدید جایگزین کرد. به سادگی فیلتر قدیمی را بردارید، فیلتر جدید را بچرخانید و آن را به داخل محفظه اره برقی برگردانید.

مخزن سوخت M TILLB.

بررسی جریان هوا

فیلتر هوا در اره برقی مانند ریه های ابزار است. در واقع، به طور متوسط، فقط یک دقیقه استفاده از اره برقی، همان مقدار هوا را مصرف می کند که یک فرد متوسط ​​در یک دوره شش ساعته تنفس می کند. هنگامی که فیلتر هوا مسدود می شود، میزان هوایی که می تواند به محفظه احتراق برسد به شدت کاهش می یابد. این می تواند منجر به عملکرد ضعیف، کندوپاش و عدم شروع به کار شود. تصور کنید در حالی که نفس خود را حبس کرده اید، به مدت 60 ثانیه می دوید. آسان نخواهد بود

اگر فیلتر هوا مسدود شده است، بهترین گزینه تعویض آن است. فیلتر هوای اره برقی آلاینده های موجود در هوا را از ورود به محفظه احتراق اره برقی حذف می کند. با استفاده از کتابچه راهنمای کاربر اره برقی خود، فیلتر را پیدا کرده و آن را برای جمع شدن بررسی کنید. شما همچنین باید صدا خفه کن را بررسی کنید.

صدا خفه کن برای کاهش میزان صدایی که یک ابزار برقی تولید می کند استفاده می شود. هوای فشرده یک راه عالی برای حذف هر گونه رسوب کربن اضافی پس از خارج شدن از موتور است. هنگام بررسی صدا خفه کن، باید بررسی کنید که صفحه جرقه گیر صدا خفه کن، که از احتراق صدا خفه کن جلوگیری می کند، نیز تمیز و عاری از تجمع زباله باشد.

در نهایت، تمام شیلنگ ها و واشرها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که هیچ چیز شل نشده است.

در حال بررسی اسپارک

بدون جرقه، سوخت نمی تواند مشتعل شود و اره برقی نمی تواند راه اندازی شود. خوشبختانه، این یکی از ساده ترین چیزهایی است که می توانید در اره برقی خود بررسی کنید.

برای بررسی جرقه شمع را روی اره برقی خود بیابید و درپوش را بردارید. شمع را از سیلندر خارج کرده و سیم شمع را به آن وصل کنید. شمع را دوباره داخل سیلندر قرار ندهید. نوک الکترود شمع ها را به سطح فلزی روی موتور لمس کنید و سیم استارت را بکشید. اگر می توانید جرقه ها را ببینید، پس شمع شما کار می کند.

اگر جرقه ای مشاهده نکردید، باید الکترود شمع را از نظر تجمع کربن، آسیب یا سایش و فاصله صحیح شکاف بررسی کنید. شمع را با یک پارچه مرطوب به خوبی تمیز کنید و قبل از آزمایش مجدد اجازه دهید خشک شود.

اگر شمع جرقه تولید می کند و شما هنوز در راه اندازی اره برقی خود با مشکل مواجه هستید، وقت آن است که شکاف را بررسی کنید. شکاف شمع یک شکاف هوا بین الکترود زمین و الکترود مرکزی است. اگر شکاف خیلی کوچک باشد، جرقه تلاش می کند تا مخلوط سوخت و هوا را مشتعل کند. اگر شکاف بیش از حد بزرگ باشد، ممکن است جرقه را برای پر کردن شکاف دشوار کند.

با گذشت زمان، الکترودها به دلیل قوس الکتریکی مداوم جرقه ها فرسوده می شوند. این می تواند منجر به بزرگتر شدن شکاف شود و ممکن است در راه اندازی اره برقی شما با مشکل مواجه شود. اگر شکاف خیلی بزرگ به نظر می رسد، تعویض شمع ایده خوبی است.

شمع جرقه Husqvarna - (برش بعدی وب)

تنظیم کاربراتور اره برقی

اگر پس از انجام راه حل های بالا همچنان با مشکل مواجه هستید، وقت آن است که به کاربراتور نگاه کنید.

با قرار دادن اره برقی خود روی یک سطح محکم و یکدست شروع کنید. اره برقی خود را روشن کنید و بگذارید حدود پنج دقیقه یا بیشتر گرم شود. در کنار طناب کشش روی بدنه اره برقی سه پیچ تنظیم مختلف خواهید دید. در کنار هر پیچ یک حرف مهر زده شده است.

پیچ های تنظیم با تنظیم دقیق کاربراتور کار می کنند. آنها را مانند سیم های گیتار در نظر بگیرید. هنگامی که آنها به طور کامل تنظیم نشده باشند، صدا و عملکرد خاموش می شود. حروف روی پیچ ها نشان دهنده High (H)، Low (L) و Idle (T) هستند. پیچ H ترکیب هوا/سوخت را در دورهای بالا تنظیم می کند، در حالی که پیچ L در دورهای کم در دقیقه همین کار را انجام می دهد. پیچ T ​​میزان سوخت ارسالی به کاربراتور را در زمان دور آرام تا فشار دادن دریچه گاز تنظیم می کند.

پیچ L - در حالی که اره برقی همچنان در حال کار است، یک پیچ گوشتی بردارید و پیچ L را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید. به چرخش آن ادامه دهید تا موتور تقریباً از حرکت باز بماند. سپس به آرامی پیچ تنظیم را در خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا زمانی که صدای آرام آرام موتور را بشنوید. دور موتور را بچرخانید و بررسی کنید که دور موتور خوب، نرم و پاسخگو باشد. به تنظیمات دقیق پیچ L ادامه دهید تا موتور به آرامی شتاب بگیرد.

پیچ T ​​- سپس پیچ T ​​را پیدا کنید. این پیچ تنظیم وظیفه تنظیم بیکار اره برقی را بر عهده دارد. با چرخاندن پیچ T ​​در جهت عقربه های ساعت شروع کنید تا زنجیر اره برقی شروع به حرکت کند. به محض اینکه متوجه حرکت آن شدید، پیچ T ​​را به آرامی در خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا زنجیر اره برقی متوقف شود. موتور باید به آرامی به کار خود ادامه دهد و زنجیر در اطراف نوار زنجیر حرکت نکند.

پیچ H - آخرین مرحله تنظیم پیچ H است. آن را در خلاف جهت عقربه های ساعت پیچ کنید تا زمانی که پیچ به طور طبیعی متوقف شود. سعی نکنید آن را فراتر از این نقطه مجبور کنید. متوجه خواهید شد که صدای موتور خشن است. سپس می‌خواهید پیچ ​​H را در جهت عقربه‌های ساعت بچرخانید تا زمانی که موتور صاف به نظر برسد. ماشه دریچه گاز را کمی فشار دهید. دود نباید از اگزوز خارج شود و موتور باید به راحتی شتاب بگیرد.

CARBURETTOR WT-964-1 (برش وب بعدی)

بررسی مشکلات فشرده سازی

اگر اره برقی شما هنگام کشیدن طناب استارت روشن نمی شود و موارد بالا را بررسی کرده اید، ممکن است در فشرده سازی مشکلی وجود داشته باشد. اره برقی بنزینی دارای چندین قسمت متحرک است. برای حفظ حرکت این قطعات به مقدار معینی فشرده سازی نیاز است.

فشرده سازی توسط موتور از طریق میل لنگ و محفظه احتراق ایجاد می شود. هنگامی که تراکم خیلی کم است، ممکن است کاهش قدرت یا خاموشی کامل را تجربه کنید زیرا موتور قادر به نگه داشتن فشار کافی در سیلندر برای کارکرد موثر نیست. یک راه ساده برای بررسی فشار کم این است که اره برقی را روی زمین قرار دهید و از طناب استارت برای بلند کردن آن استفاده کنید.

فشرده سازی خوب از بیرون کشیدن طناب جلوگیری می کند. شما باید بتوانید وزن اره برقی را توسط طناب استارت با دقت بالا ببرید. اگر متوجه شدید که طناب به آرامی کشیده می شود، به احتمال زیاد فشرده سازی اره برقی کم است و نیاز به بررسی دقیق تری دارد.

متداول‌ترین مکان‌هایی که برای نشت هوا رخ می‌دهد روی آب‌بندی میل لنگ است. آسیب به پیستون یا رینگ های پیستون نیز ممکن است دلیل این مشکل باشد.

رینگ‌های پیستون حاوی فشار چرخه‌ای هستند و اطمینان حاصل می‌کنند که نیروی حاصل از احتراق صرف فشار دادن پیستون به سمت پایین در سکته قدرت می‌شود. اگر نشتی وجود داشته باشد، فشار چرخه می تواند به داخل میل لنگ نشت کند و در نتیجه باعث کمبود نیرو می شود یا ممکن است موتور اصلاً روشن نشود.

همیشه باید در طول فرآیند به دفترچه راهنمای مالک خود مراجعه کنید. اگر احساس راحتی نمی کنید خودتان اره برقی خود را تعمیر کنید. این ایده خوبی است که اجازه دهید متخصصان از آن برای شما مراقبت کنند.

برای دیدن مطالب بیش تر به وبسیات مدرنا شاپ مراجعه نمایید . 
https://modernashop.ir/