کابین دوش حمام چیست

۷ بازديد

کابین دوش چیست

کابین دوش حمام  شامل یک محفظه، سینی و خود سیستم دوش می باشد. با استفاده از ای محصول محیط حمام را از محیط بیرون حمام جدا کرده و یک فضای ویژه برای حمام شما آماده شده است تا با آرامش کامل بدون این که به نواحی اطراف حمام و محل زندگی شما آب بپاشد و موجب ایجاد پوسیدگی شود حمام کنید . کابین دوش یک فضای مناسب برای استحمام می باشد که برای هر خانه ای لازم می باشد . از ویژگی های این محصول می توان به ضد آب بودن و مقاوم در برابر حرارت و گرما اشاره کرد .

نکته ای که در مورد این محصول وجود دارد این است که مشکل پاشیدن آب به دیوار و هم چنین تخریب درب حمام جلوگیری می نماید و اجازه خارج شدن آب از محیط حمام را نمی دهد و از نظر بهداشتی نیز بسیار مفید و لازم برای خانه می باشد . توسط این کابین دیگر نیازی به تعویض کاشی حمامن نیز نخواهید شد زیرا این محصول کاملا عایق بندی شده می باشد و نمای بسیار زیباتری از کاشی را به شما می دهد .

ایمنی مناسب شیشه کابین دوش 

نکته ای که در مورد این محصول وجود دارد این است که شیشه به کار برده شده در این محصول به راحتی آسیب نمی بیند و به دلیل بالا بودن ضخامت شیشه های این کابین دوش شما از هر آسیبی در اما هستید . هم چنین شما می توانید با استفاده از این محصول در فضای استحمام خود صرفه جویی نمایید . البته اگر نیاز به فضاهای بزرگ برای استحمام دارید می توانیم به سفارش شما این کابین را شخصی سازی کنیم .

چرا کابین دوش حمام بخریم 

کابین دوش تنها ظاهری و افزایش لوکس بودن نیست . کابین دوش حمام در درجه اول برای نگهداری آسان حمام و ایمنی طراحی شده است. اصول طراحی حمام مستلزم وجود مناطق مرطوب و خشک مجزای حمام است تا از تجمع باکتری ها و کپک ها از رطوبت دائمی جلوگیری شود. از این رو یک پارتیشن شیشه ای حمام با جدا کردن قسمتی که در آن دوش می گیرید از بقیه حمام این مشکل را حل می کند. کابین دوش حمام احتمال خطر لغزنده را کاهش می دهد و حمام را ایمن می کند. امروزه فضا به گرانبهاترین کالا در شهرها تبدیل شده است و یک کابین دوش حمام به صرفه جویی در فضا کمک می کند.

1. سبک منحصر به فرد

هیچ چیز مانند یک کابین دوش شیشه ای ظرافت مدرن را نشان نمی دهد. تنوع گزینه های طراحی کابین دوش به شما کمک می کند تا مناسب برای هر سبک حمام را پیدا کنید. به جای شیشه شفاف، می توانید شیشه های مات یا رنگی را انتخاب کنید تا ظاهری منحصر به فرد به فضای حمام خود ببخشید. همچنین می‌توانید سخت‌افزار، مانند دستگیره‌ها یا قاب، را بر اساس سبک بقیه حمام خود سفارشی کنید. برای ظاهری فوق العاده شیک، حتی می توانید  محفظه های شیشه ای بدون قاب را انتخاب کنید . این محفظه ها توسط یک چارچوب قابل مشاهده پشتیبانی نمی شوند و بنابراین یک حس مینیمالیستی بی دردسر به حمام شما اضافه می کنند.

2. تطبیق پذیری بی بدیل

یک کابین دوش شیشه ای شیک، سبک و ظرافتی فوری به حمامی با هر شکل، اندازه و سبکی می بخشد. بر خلاف یک میله دوش که فقط در اندازه استاندارد خاصی عرضه می شود و بنابراین ممکن است برای حمام منحصر به فرد شما مناسب نباشد، محفظه ها را می توان بر اساس نیازهای شما سفارشی کرد. حتی اگر گوشه ای دارید که شکل نامنظم دارد، می توان یک کابین دوش شیشه ای متناسب با آن ساخت.

3. فضای موثر

امروزه با توجه به اینکه اکثر ما در آپارتمان زندگی می کنیم، استفاده هوشمندانه از فضا بسیار مهم است. حمام شما باید دارای ویژگی ها و محصولات مختلفی باشد، اما در عین حال، نمی تواند تنگ به نظر برسد. یک کابین دوش شیشه ای راه حلی عالی برای بزرگتر نشان دادن حمام شما در یک لحظه است. از آنجایی که واضح است، توهم تداوم در فضا را ایجاد می کند. از طرف دیگر، پرده حمام یا هر نوع محفظه دیگری باعث ایجاد شکستگی می شود که می تواند حمام شما را بسیار کوچکتر از آنچه هست نشان دهد.

منبع : https://uniqgp.ir/

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.